Goedemiddag!

Waarmee kunnen wij je helpen?

Direct zelf online regelen

Bestellen

Bestellen is heel envoudig! In onze shop kun je dat op elk moment van de dag doen. Om een bestelling te plaatsen bij BesteljeMac.nl heb je geen account nodig. Producten vind je boven in de zoekfunctie, of via het navigatiemenu. Wanneer je een product uitgezocht hebt, klik je op de knop ‘Bestel je Mac’.

Vervolgens word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina. Of je klikt in het navigatiemenu op het winkelwagen icoon om je bestelling te wijzigen. Op de betaalpagina vul je alle benodigde gegevens in en kies je de gewenste betaalmethode. Daarna kun je je bestelling nogmaals controleren en afronden.

Zodra je bestelling succesvol geplaatst is ontvang je direct een e-mail met de bevestiging van je bestelling. Wij gaan dan zo snel mogelijk met je bestelling aan de slag.

Het is afhankelijk van de verwerkingsstatus van je bestelling of wij je bestelling kunnen annuleren. Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen, dan kan het zijn dat wij je order nog kunnen annuleren. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen.

Mocht de bestelling al verzonden zijn, dan is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren. Zodra je het pakket ontvangen hebt kun je kosteloos een retouraanvraag doen.

Na het plaatsen van een bestelling houden wij je altijd per e-mail op de hoogte van de meest actuele status van de orderverwerking. Zodra je pakket is overhandigd aan de vervoerder ontvang je per e-mail het PostNL Track & Trace nummer.

Het gebeurt niet vaak, maar er kán natuurlijk iets misgaan tijdens het bestelproces. Als het niet lukt om een bestelling online te plaatsen dan helpen wij je graag verder!

Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor online bestellen niet lukt, zoals:
  • Er is een storing bij de bank.
  • Er is een storing op onze website.
  • Wellicht ben je vergeten een veld in te vullen waardoor de bestelling niet geplaatst kan worden.

  • Neem contact met ons op en wij zorgen er voor dat jouw bestelling correct en direct in ons systeem wordt geregistreerd. Je ontvangt per e-mail een beveiligde betaallink om de bestelling te betalen. Zodra je succesvol betaald hebt gaan wij over tot het verwerken van je bestelling.

    Betalen

    BesteljeMac.nl streeft er naar om klanten van een optimale mix van betaalmethoden te voorzien. Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving, je gegevens worden veilig en versleuteld verzonden.

    Momenteel accepteren we de volgende betaalmethoden:

    • iDEAL
      Met iDEAL kun je de betaling direct afhandelen in de vertrouwde internet betaalomgeving van jouw eigen bank.
    • PayPal
      Met PayPal betaal je snel en veilig online. Je dient hiervoor wel een Paypal-account te bezitten.
    • Creditcard
      Mastercard en Maestro creditcard betalingen worden geaccepteerd van zowel onze Nederlandse als onze Belgische klanten.
    • Apple Pay
      Apple Pay is een handige manier om online af te rekenen met al je Apple devices die je dagelijks gebruikt.
    • Bancontact
      Met Bancontact kunnen Belgische rekeninghouders gemakkelijk online betalen middels hun bankpas.

    Wij zullen het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na verzending restitueren. We wachten daarmee echter wel tot het moment dat wij het geretourneerde product ontvangen hebben en na controle voldoet aan de retourvoorwaarden.

    Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om achteraf of in delen te betalen.

    Alle producten in ons assortiment zijn btw producten die belast zijn met 21% btw. Consumenten en zakelijke klanten ontvangen een btw factuur die voor laatstgenoemde aftrekbaar is.

    Zodra je bestelling overhandigd is aan PostNL, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin je factuur.

    Ruilen

    Bij BesteljeMac.nl krijg je standaard 30 dagen bedenktijd op het product dat je hebt besteld. De termijn gaat in nadat je het product hebt ontvangen en je kunt het product binnen 30 dagen dus kosteloos aan ons retourneren en omruilen voor een ander product.

    Je kunt op de klantenservicepagina ‘Ruilen‘ alle informatie vinden over het ruilen van een product.

    Bij BesteljeMac.nl betalen onze klanten in Nederland en België geen verzendkosten bij het ruilen van een product.

    Je dient ervoor te zorgen dat ‘Zoek mijn Mac’ van het product is uitgeschakeld voordat je deze retour stuurt naar BesteljeMac.nl. Zonder het uitzetten van de ‘Zoek mijn Mac’ functie, kan deze niet in behandeling worden genomen. Bovendien kan het ruilen vertraging oplopen wanneer ‘Zoek mijn Mac’ nog is ingeschakeld. Je leest hier hoe je dit uitschakelt: Een apparaat uit iCloud verwijderen. Bij het retourneren van een product dien je deze ook terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak eerst een back-up van je data. BesteljeMac.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele dataverlies.

    Wanneer je een product ruilt voor een duurder product, dan sturen we je per e-mail een betaalverzoek. Als je dit betaalt, sturen we direct jouw vervangende product op! Wanneer het een goedkoper product betreft crediteren wij het resterende bedrag.

    Retourneren

    Ben je niet blij met je geleverde Macbook, iMac, Mac Studio of Mac mini? Binnen 30 dagen kun je het apparaat kosteloos en zonder opgaaf van reden naar ons terugsturen. Uiteraard mag je er ook voor kiezen om je product om te ruilen voor een ander. Die keuze is geheel aan jou!

    Je kunt op de klantenservicepagina ‘Retourneren‘ alle informatie vinden over het retourneren van je bestelling.

    Nee, BesteljeMac.nl is een online formule om de prijzen laag te houden en door logistieke redenen is het helaas niet mogelijk om je bestelling zelf af te leveren.

    Bij BesteljeMac.nl betalen onze klanten in Nederland en België geen verzendkosten bij het retourneren van de bestelling.

    Je dient ervoor te zorgen dat ‘Zoek mijn Mac’ van het product is uitgeschakeld voordat je deze retour stuurt naar BesteljeMac.nl. Zonder het uitzetten van de ‘Zoek mijn Mac’ functie, kan deze niet in behandeling worden genomen. Bovendien kan de terugbetaling vertraging oplopen wanneer ‘Zoek mijn Mac’ nog is ingeschakeld. Je leest hier hoe je dit uitschakelt: Een apparaat uit iCloud verwijderen. Bij het retourneren van een product dien je deze ook terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak eerst een back-up van je data. BesteljeMac.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele dataverlies.

    Garantie

    Omdat wij achter onze kwaliteit staan geven we jou maar liefst 2 jaar garantie op al onze producten. Op onderdelen en accessoires waar de gebruikswijze invloed heeft op het slijtageproces zoals de accu, het toetsenbord, de muis en de stroomadapter, geven wij een beperkte garantie van 12 maanden.

    Je leest hier alles over in onze algemene voorwaarden.
    Garantie:
  • Wanneer de garantieperiode nog geldig is.
  • Wanneer het defect niet is ontstaan door onkundig gebruik of een ongeluk.
  • Wanneer het een fabrieksfout betreft.

  • Uitgesloten van garantie:
  • Technische mankementen na onze garantieperiode.
  • Vocht-, val- of stootschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade.
  • Onjuist gebruik van het product.
  • Defecten voortkomend uit reparaties bij derden zonder de toestemming van ons.
  • Verkleuringen of andere vormen van cosmetische veranderingen zoals krassen.
  • Garantie:
  • Wanneer de garantieperiode nog geldig is.
  • Wanneer het defect niet is ontstaan door onkundig gebruik of een ongeluk.
  • Wanneer het een fabrieksfout betreft.
  • Je leest hier alles over in onze algemene voorwaarden.

    Bij garantie aanvragen sturen wij altijd een gratis PostNL verzendlabel per e-mail, zodat je het product kosteloos naar ons kunt verzenden.

    Wij beoordelen altijd na ontvangst of een product onder de BesteljeMac.nl garantievoorwaarden valt. Indien je product afwijkt van de garantievoorwaarden nemen wij contact met je op. Bij twijfel kun je altijd contact met ons opnemen, zodat wij een inschatting voor je kunnen maken. Eventueel kunnen wij vragen om een aantal foto’s of video’s van de schade te maken.

    Verzending en levering

    Nee, BesteljeMac.nl is een online formule om de prijzen laag te houden en door logistieke redenen is het helaas niet mogelijk om je bestelling zelf af te komen halen.

    Bij BesteljeMac.nl betalen onze klanten in Nederland en België geen verzendkosten.

    De verwachte leverdata voor jouw bestelling berekenen wij als volgt:
  • De beschikbaarheid van de producten die je hebt besteld.
  • De levertijd op basis van het afleveradres.

  • In de e-mail met de orderbevestiging vermelden we de verwachte leverdatum. Deze kunt je ook terugvinden op de productpagina zelf. Als er zich wijzigingen voordoen, proberen we dat aan je door te geven.

    Zodra je bestelling overhandigd is aan PostNL, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin het PostNL Track & Trace nummer om je pakket te volgen.

    Moet het bezorgadres gewijzigd worden, dan kunnen we dit soms nog aanpassen als de order nog niet is verwerkt door onze afdeling logistiek. Als je direct na de bestelling ontdekt dat het bezorgadres niet correct is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Mochten wij het niet meer kunnen wijzigen, dan kun je zelf ook nog ingrijpen. Je krijgt tussentijds e-mails  met een PostNL Track & Trace nummer en updates over je bezorging. In deze mail kun je via een knop aangeven dat je het pakket op een PostNL afhaalpunt in jouw omgeving wilt ophalen.